Nimue Behandling

NIMUE BEHANDLING

Nimue er en revolusjonerende serie av hudpleieprodukter som kombinerer det beste vitenskapen kan tilby når det gjelder hudpleie med naturens egne mirakuløse virkemidler. Resultatet av denne utviklingen er et produkt som er basert på den mest avanserte og spennende foryngelsesteknologi tilgjengelig i dag.

Nimue`s produktserie var opprinnelig utviklet i 1994 for det medisinske markedet. Produktene ble brukt før og etter medisinsk-operative prosedyrer. Siden da har Nimue utviklet seg til å bli et internasjonalt anerkjent merke for sine innovative fomulaer og sin banebrytende teknologi basert på den effektive kombinasjonen av eksepsjonelle ingredienser sammen med vitenskapelig beviste leveringssystemer. Som et ledende merke i hudpleie industrien er Nimue kjent for sin forståelse av huden og sine effektive behandlinger på de forskjellige hudtilstander.

Behandlings formulaene leverer optimale konsentrasjoner av farmasøytisk graderte ingredienser, banebrytende antioksidanter, høykvalitets phytoceuticals, peptider og andre aktive ingredienser hvor de trengs mest – nemlig under hudens overflate for å aktivt forbedre hudens helse og utseende.

Som et ungt og dynamisk merke fortsetter vi å være ledende på markedet I den krevende dermacosmeceutical industrien. Nimue er internasjonalt anerkjent for sitt moderne hudklassifikasjons konsept (Miljøskadet hud, Hyperpigmentert hud, Problem hud og Interaktiv hud) og sin unike filosofi som er basert på de fire prinsippene, Regenerering, Gjenoppretting, Antioksidasjon og Solbeskyttelse.

Nimue`s hudpleieserie inneholder en innovativ formula teknologi basert på effektive kombinasjoner av de beste ingrediensene med vitenskapelig beviste leveringssystemer. Som en trendsettende leder i den moderne og krevende hudpleie industrien har vi gjort oss bemerket med vår unike forståelse, filosofi og vårt konsept hvor sluttbrukeren av Nimue er førsteprioritet. Professor Aubrey Parsons er rangert som en av de beste Kosmetikk Forskerene i verden i dag. Han er for tiden “Honorary Senior Researcher” på University of South-Africa, spesilalisert på botaniske ekstrakter og relaterte naturlige ingredienser til både Hudpleie og Kosttilskudds industrien. Han sitter i styret i “International Society of Cosmetic Dermatology” og underviser flere steder rundt om i verden. Han har og to æres PhD’s innen hudpleie og duftkjemi i tillegg til planteekstrakter og essensielle oljer
Copyright © 2013 - 2020 TK Hud og Kropp Fidjeåsen 27, 4639 Kristiansand S Timebestilling: 90 78 46 05 Webløsning: Din startside